حوزه فرهنگ و هنر جزو اولویت‌های روزنامه جام جم است و اختصاص صفحات ویژه روزانه در این عرصه نشانه‌ای از این اهمیت به حساب می‌آید.
کد خبر: ۱۳۸۵۳۸۲
تعداد بازدید : 22

در میان شاخه‌های مختلف فرهنگی و هنری، سینما اهمیتی ویژه دارد و به دلیل جذابیت‌های ذاتی خود این مدیوم محبوب و تاثیرگذار و فراوانی اخبار و رویدادها و چهره‌های آن، خوانندگان پرشماری هم پیگیر آن هستند.

یک صفحه ثابت سینمایی بصورت روزانه و اختصاص صفحه هفتگی درباره سینمای مستند و فیلم کوتاه، بیانگر اهمیت دادن به مخاطبان سینمایی روزنامه جام جم است.

اما به دلیل اقتضائات زمانه و اعتنای بیشتر به نظر و علایق و سلایق مخاطبان خوب روزنامه جام‌جم، تصمیم گرفتیم در بحث مدیا و بحث چندرسانه‌ای هم تولید محتوای جذابی داشته باشیم. برنامه و مجله تصویری «کلاکت» تازه‌ترین اقدام اجرایی در این زمینه است که بصورت هفتگی منتشر می‌شود و ضمن پوشش اخبار سینما و تلویزیون کشورمان، بخش‌های مختلف و جذابی را برای علاقمندان به سینما و هنرهای نمایشی تدارک می‌بیند.

بررسی سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، مروری بر فیلمهای تازه اکران از جمله طبقه یک و نیم، بیرو و لوپتو، اخباری درباره سریال آزادی مشروط ساخته مسعود ده نمکی و خبری درباره ساخت سریالی در شبکه نسیم با حضور جواد رضویان و سیامک انصاری، از جمله بخش‌های اولین قسمت برنامه کلاکت است./ جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها